سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کوچکانه

اه اه اه..... 4 ساعت منو کله پا نگه داشته که برا چی می‌خوای به فلانی رأی بدی؟ ماستو به انرژی هسته‌ای دوخته، انرژی هسته ایو به پراید دوخته و پرایدو به علمک گاز که تو الّا و بلّا باید به فلانی رأی بدی. برای این که توصیه‌های دکتر ایمنی را درست گوش نکرده بودم و برای مخم دودکش درست درمون نصب نکردم، داشتم از کرامات این دوست، به موت تدریجی دچار می‌شدم. همچین این یقه ما را چسبیده بود که انگار هر کس را که من انتخاب کنم همون میره بالا.

بابا تو تا همین دیروز اصولگرا و اصلاح‌طلبو با سین می‌نوشتی. حالا توی این دو روز که 2 تا روزنامه خوندی و 2 تا آدم خوشتیپ دیدی، خدا را بنده نیستی؟ این شاخصی که آقا (حفظه الله) فرمودند (پایبندی به شعارهای انقلاب) به اصولگرا بهتر میچسبه یا به اطلاح طلب؟ جوابشو هم من می‌دونم و هم تو. خوب برو به همون رأی بده و خلاص.

تو برای یک قلم جنست (که من بودم) و به قول خودت داشتی امر به معروفم می‌کردی غیبت دو هزار نفر را کردی. اخوی، تو تبلیغچی هستی یا تخریبچی؟

رفیق، این انتخابات هم مثل 20-30 انتخابات قبلی میگذره. بیا و بگذار این دوزار دینی را که با هزار مصیبت تا این جا رسوندیمو تو این یه مرحله، گند نزنیم وسطش. ببین اونا میزن تو مجلس اونوقت من و تو میریم جهنم کلّه پا میشیما.

آخه مگه دست من و تو هستش که کی رأی میاره؟ تو فقط اون بیچاره‌ای که به "نظر بی اعتبارت" اصلحه را انتخاب کن و به همون کامبیزت (ببخشید کاندیدت) رأی بده؟

 

 

اه اه اه ..... این انتخابات کوفتی پس کی می‌خواد تموم بشه. این مردمسالاری حال منو گرفته. این کنترل لامصب تلویزیونو به هر کانالی که هدایتش میکنی به هیچ صراطی مستقیم نیست الّا به صراط دره پیت انتخابات. من فیلم میخوام نه مصاحبه. مصاحبه‌هایی هم که سرشار از نوآوریه:

ببخشید شما برای چی میرید رأی بدید؟ دلیلش شخصیه نمی‌تونم بگم

ببخشید شما چه احساسی دارید وقتی رأی می‌دید؟ احساس ضعف عضلانی به خاطر صف طولانی

معذرت میخوام آقا، برای دشمنان این مرز و بوم چه پیامی دارید؟ حالا من اون پیامی که پارسال نیم ساعت با فشار خودم بازی کردم و پشت همین دوربین برای تو خوندمو رسوندی که امسال اومدی پیام جدید بگیری ببری.

صدا و سیما جون، من نوکرتم، دست بردار بزار ما فیلممونو ببینیم. روز 24 هم مخلص انقلاب، میاییم رأیمونو میریزیم تو اون صندوقه. این مصاحبه ها و صفهای طولانی را هم ببر به این خارجکیا نشون بده که براشون جدیده. ما که هر روز داریم خودمون اینا را تو این کشور می‌بینیم و دیگه تلویزیون نمی‌خواد.

 

 

این هم لینک یک عکس باحال از گنبد خانوم فاطمه معصومه (سلام الله علیها)

 

نوکر برو بچس باحال -  علی کوچولو


نوشته شده در  یکشنبه 86/12/19ساعت  4:27 صبح  توسط علی کوچولو    نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
110
پرسپولیس هورا - استقلال سوراخ
دلتنگی در n کیلومتر
پاتو از رو بوق بردار
میازار موری که .....